09:33 Bir Populist dövründə Yüksək İncəsənətin qorunması | |
Bir Populist dövründə Yüksək İncəsənətin qorunması Seçkilər Amerika ictimai müzakirələrində müəyyən şərtlər gətirir. 2016-cı ildən sonra flotsamda ortaya çıxacaq sözlərdən biri "popülizm" idi. Yalnız bir populist element Amerikan mədəniyyətində olduğundan, bu mütləq təşviq edilməlidir. Onilliklərdən sonra sənətin müraciətini daha əlçatan və daha az təhlükəli hələ gətirməyə çalışaraq, tənqidçilər, filosoflar və bədii gözəlliyin həvəskarları yaxşı və pis incəsənət, yüksək və aşağı mədəniyyət arasındakı fərqləri azaltmaq arzusunu sorğulayırlar, və ifadəli sənətdən ideoloji sənət. İncəsənət dünyasında, şəxsiyyət siyasətinin və Amerika demokratik təcəssümünün birləşməsi birbaşa qarşılaşa bilmək üçün gözəl sənətin daha asan və daha çətin olmasını təmin edir. Eyni zamanda sənət təcrübəsi şəkil, opera, musiqi, rəqs və ya başqa bir şey olsun, interpretasiyası ilə getdikcə kölgə salır. Manhattan İnstitutunda çalışan və opera pərəstişkarı Heather MacDonald, "Bu qəribə aclıq və bolluq dünyasıdır" dedi. O, bugünkü opera tamaşaçılarının hər ikisi də klassik ədədlərin şərhləri ilə getdikcə daha çox ağırlaşdıqları kimi, həm də bir çox digər nöqtədən daha çox çıxış və daha yüksək dərəcədə musiqi qabiliyyətinə çıxış əldə etdiyini təsvir edir. "Direktorlar insan duyğularını hərəkətə gətirmək üçün melodiya və harmoniyanın gücünü görməməlidirlər",- MacDonald deyir ki, kim ki, musiqi vasitəsilə gözəllik və əzəmət çatdırmaq cəhdi kimi operativ göstəriciləri ilə səciyyələnir. Bəzi zamanlarda bu dəyişikliklər bədii heyətin və ya fakültənin siyasi ittihamlarının nəticəsidir. Wall Street jurnalın Azad və İncəsənət səhifəsinin redaktoru Erik Gibson bu sənəti sənət kimi müalicə etdirən sərgilərin tərtib edilməsi üçün muzeylərin necə aparıldığını izah etdi. Orta hesabla, bir sənət muzeyinə gələn qonaq, hər hansı bir işə baxaraq 15 və 30 saniyə arasında sərf edir. Bir rəsm və ya heykəlin yaradılmasına gedən diqqətlə iş saatları nəzərə alındıqda, bu artıq qeyri-ciddi cavab kimi görünə bilər. Muzey eksponatları, muzeyin ziyarətçilərini əlavə məlumatlar üçün muzey səhifəsinə dəvət etməyi və ya bir tətbiqdə izləmək üçün təşviq edildikdə, diqqətini sənətdən çəkindirirlər. Əvvəlki eksponatlar, işin təlqin edilməsində fərddən ayrılmaq üçün nəzərdə tutulmuş və onun mənası və əhəmiyyətini öz şərhinə çatdırmışdır. Sərgilər ümumiyyətlə xronoloji qaydada təşkil edilmişdi ki, qonaq bədii inkişafın tarixini anlaya bilsin və onlarda bu yolda iştirak etdiyini hiss etsinlər. Bir sənət əsərini anlama, təkcə bir məna ola biləcəyini söyləmək deyil, estetik İngilis filosof Roger Scruton'u ehtiyat edir. Muzeylər, ictimaiyyətə baxmaq üçün inşa edilir. Bu, şəxsi cavabın sənətin qəlbində olduğunu dərk edir. Ancaq sənətin sıralamasını və insan istəklərinin sifarişini təmin etmək üçün zövq var. "Zövq, hərəkətlərimizin və davranışlarımızın başqalarına təsirinin dərk edilməsi ilə öyrənilən bir şeydir",- deyə Scruton bildirib. O, professional şəkildə geyinmək və fərdi seçimini uyğun hallarda etmək üçün seçim etmək nümunəsini istifadə etdi. Sənət zövqü həm insanları, həm də insan təcrübəsini daha yüksək xüsusiyyətlərinə cəlb edən ruhu işıqlandırır və istiqamətləndirir. Yalnız bir siyasi nöqtə, şok və ya nifrət etmək üçün mövcud olan sənət bu səbəbdən formanın pozulmasıdır. İncəsənət təcrübəsi və yaradıcılığı insana məxsus və müəyyən bir dərinliyi tələb edir. İncinin ürəyində mürəkkəblik gəlir, çünki gözəllik özü çəki bir şeydir. İncəsənət, gözəlliyə həssas bir şəkildə təsəlli verməklə, zəngin bir təcrübədir, siyasi deyil, bir insandır. Bu həm zamansızlığı, həm də əbədi dəyərini təmin edir. "Sənət təcrübəsi bizim təcrübə və duyğularımızı cəlb edir, gözəlliyi bizi ifşa edir". "Bu, bizi müxtəlif mədəniyyətlər və fikirlər ilə keçmişlə əlaqələndirə bilər. Bu bizi insan vəziyyətinə təhrik edə bilər". | |
|
Şərhlər: 0 | |